28 Kasım 2012 Çarşamba

çokoprensin annesi'nden çekiliş

                                 

çokoprensin annesi'nde çekiliş vaaaarrrrrrrr

 hemen  tık tık



Hediyelerim;
Mutluluk Projesi (Bu kitapla güzel arkadaşım tubanne sayesinde tanıştım. Detaylı bir şekilde kendisinin burada anlatımı var, tavsiye ederim.)
Kemik yastık
Biri kız, diğeri erkek çiçek çocuk
Minik baykuş (Baykuşsuz olmaz:))

Son katılım 25 Aralık, yeni yılda hediyeler sahibine gitsin. Şartlar
-izleyicim olmanız,
-çekilişi bloğunuzda mümkünse fotoğrafla duyurmanız,
-duyuru linki ile beraber mail adresinizi  postun altına yorum olarak bırakmanız.

Herkese bol şans:)

26 Kasım 2012 Pazartesi

EMİR VE KENAN DOĞULU DOKTOR


Bugün karar verdim Kenan Doğulu'ya mail atacağım .Neden mi? Anlatayım kısaca.

Kenan Doğulu'nun Doktor diye bir şarkısı var.Güzel bir şarkı.Ama insan döne döne defalarca dinleyince fenalık geliyor.Başlarda sadece tv'de çıkacağı anı beklerdi,çıtığı zaman ,eğlenir ,oynar,bizimde hoşumuza giderdi..Sonra bu şarkı  babamların arabasında çalınmaya başlandı.Yetmedi,eşimin şirket arabasında çalınmaya başlandı.Bir iki dinlersin,anlarım .Ama bu öyle bir şey ki şarkı tam bitecekken ,ııhıhhh ıhhhı ııhhhh Emir başlıyor,yeniden çal demeye.Çalıyor,çalıyor,bir iki üç ,belki yedi sekiz.Bir an önce eve varsak da kurtulsak bu ızdıraptan oluyorum.Yetmedi .Önceleri şarlıyı duymamazlıktan gelen ben,şimdi şarkıyı ezberliyorum.Çünkü henüz konuşamayan küçük oğlum ,doktorun steteskop ile göğsü dinleme hareketini taklit ederek ,doktor şarkısını söylemem için göğsüne eliyle tık tık yaparak şarkıyı söylememi istiyor.Artık ninnimizde DOKTOR oldu.Şimdi biz ailece 2012 Doktor şarkısını en çok dinleyen aile ünvanını almaya hak kazanmadıkmı?
Dün gece fenalık geçirecektim tam 45 dakika doktoru söyledim ,Saat 22,45 idi Emir hala uyumamıştı veben 12:07'de hala doktoru söylüyordum.Kenan Doğulu neydi günahım? Başka ninniye geçeyim diyorum ,yok,el hemen göğüsde ıhhıhhh ıhhh ıhh,doktoru söyle diyor.Bir ara Barış MAnço arkadaşım eşşek'e takmıştı.Ailecek ezberlemiştik.Şİmdi Doktor.BAkalım ne kadar sürecek , bundan sonra ne gelecek?



İşte böyle pür dikkat izliyoruz.Bunu neden mi yükledim?Hiç kimse için değil,büyüyünce oğluma anı olsun diye.Fotoğraf video kadar canlı olmadığı için video yapmayı seçtim.Benim canım oğlum'a...Ne kadar söylensemde biz ailece seni seviyoruz ,seni istediklerinide,yaptıklarınıda herşeyini seviyoruz.

ÇEKİLİŞ VAR





moriçe 

katılmak için tık tık

1- büyük boy karton kapaklı bir defter.

2- Parfümün Dansı- Tom ROBBİNS. bu kitabı birincisi lise ikincisi de öğretmenliğimin ilk yılları olmak üzere iki kere okdum gene okurum, bi daha okurum, tekrar okurum:))

3- Romantik Hareket- Alain De BOTTON. bu da çok beğendiğim bir kitap. beğendiğim yerleri bir kenara not etmekle başedemeyince her sayfanın fotoğrafını çekmiştim:))

4- üzerinde sevimli inek olan çorap:))( 36-40 numara) çocuklar için değil bizim için:))

5-biri kalpli biri de kaplumbağalı iki magnet:))( magnet severler çok biliyorum)

şartlarım klasik:))
-izleyicim olmanız
-çekilişi bloğunuzda duyurmanız( fotoğraflı olursa daha iyi olur)
duyuru linki ile beraber mail adresinizi bu postun altına yorum olarak bırakmanız.


 son gün 20 aralık 

23 Kasım 2012 Cuma

saç boyası

Sizinle çok sevdiğim bir saç boyasını paylaşmak istiyorum .Son çıkan Inoa 'ya bayıldım .Öyle muhteşemki.KOKU yok.Evet saçın boyanıyor.Mis gibi ,kokusuz oturup bekliyorsun.O içini kavuran koku yok,amonyaksız.Loreal'in ürettiği süper bir ürün.




                             


22 Kasım 2012 Perşembe

havuç kırıntıları

Akşam eve gider gitmez ya odasına koşar kepçeleriyle oynar ya da televizyonu açıp Luli kanalını ayarlar seyreder.Emir'in rutini budur.
Dün gece önce kepçelerle oynadık,sonra tv ye geçtik.Sebzeleri gösteren bir bölümde bizimki havucu gördü ve istedi.Getirip verdim aline havucunu ,bende işlerimi yapmaya devam ettim.Arada bakıyorum ,kemiriyordu.Bir süre bakmadım.Nasıl olsa sesi çıkmıyor bozmayayım hiç dedim.Kısa bir süre sonra salona gittiğimde sanki bir tavşan geçmişti bizim salondan.Her yer havuç kırıntısı olmuştu.Şaşırıp kaldım.Emir ne yaptın sen ? dedim ,gülmeye başladı.Hem biliyor yaptığına kızacağımı hemde yapıyor.Hiç ellemedim ,toplaması için tabak koydum ,toplaması gerektiğini anlattım ama hiç umrunda olmadı.Bu arada o manzaranın fotosunu çekmemek olmazdı.Biraz yerlerdekini topladım.
Eşim geldiğinde havuçlar yine dağınıktı.Görür görmez o da annen çok kızacak dedi.Hemen babasının boynuna sarıldı.Kurtarıcı ya kendisi.Tabi ki kim topladı sonunda ?Yine ben.



Belediyeden şikayetçi vatandaş,isyanda sanki ne bu sokakların hali der gibi,benimki de bana ne bu salonun hali diyor heralde :))))



21 Kasım 2012 Çarşamba

çekiliş:sonsuz dekorasyon'dan







Kahve Fincanı, Lokumluk, tepsi Çekilişi!



 Çekilişde fotoğraflarda gördüğünüz lokumluk, tepsi, 6 kişilik fincan takımı hediye olarak 1 kişiye verilecektir. Çekilişe katılmak için ;
**Facebook sayfamı beğenmeniz**Blogumu ve twitter sayfamın takipçisi olmanız
**Çekiliş sayfamı blogunuzda ve facebook sayfanızda paylaşmanız 
** Bu işlemleri yaptıktan sonra bu postun altına yorumla bilgisini vermeniz gerekmektedir.

** Çekilişin bitiş tarihi 6 aralık 2012 dir. 

20 Kasım 2012 Salı

deo stick , kullandıklarım , sevdiklerim


BODY SHOP - DEODRY
 DEODRY

The Body Shop’un, içerdiği doğal volkanik mineraller sayesinde kuruluk sağlayan, 24 saate kadar ter kokusunu engelleyen, cilde karşı hassas yeni deodorant koleksiyonunu keşfedin. DeoDry diğer deodorantlar gibi alüminyum tuz ve paraben içermez; ama eşit derecede kuruluk ve koku kontrolü sağlar, aynı zamanda giysilerde beyaz leke bırakmaz. Stick ve roll-on olarak iki türde üretilmiştir; ayrıca roll-on için yeniden dolum tüpleri bulunmaktadır.


(Pembe deo stick'i kullanıyorum.Şeffafımsı bir stick.Sabun gibi değil.Güvenilir bir ürün olduğunu düşünerek almıştım.Çamaşıra leke yapmıyor.)








nıvea pearl& beauty

Terlemeye ve ter kokusuna karşı 48 saat koruma sağlarken, inci özleri içeren formülüyle koltukaltlarına bakım yapar, daha güzel ve pürüzsüz bir görünüme kavuşturur. 
PEARL & BEAUTY Stick
(bu üründe çok başarılı)





Dove Original Deo Stick / Roll-On / Deodorant

(yıllardır vazgeçemediğim bir koku.bütünleştik adeta bu ürünle ,o hep var sepetimde)



(bunu unutmuşum,bu da kullandığım ,kokusu hoş bir ürün.)


Bunların içinde yalnızca Body Shop'un Deodry'ında paraben ve aliminyum tuz yok.

ortaya karışık


19 Kasım 2012 Pazartesi

bernardo 'da %50 indirim

Aslında , camlarda %50 yi görünce tam bu oranda idirim düşünüyorsunuz ama değil.Tüm ürünlerde hiç değil .Seçili bazı ürünlerde indirim var ,O da emin olun %50'nin altında.Yinede dayanamayıp aldım bir şeyler.

Mug / Şapka Mug / Ayakkabı
Bu kupaların formu çok hoşuma gitti.Benim aldıklarım cupcake desenli .Nedense sitesede o yok.


                               



Coffee Dörtlü Kupa Seti

Santa Altılı Türk Kahvesi Fincan Seti

RosyRosy Tepsili Kahve Fincan SetiRosy Altılı Çay Fincan Seti


15 Kasım 2012 Perşembe

hediye çekilişi

Sevdanın Dünyası'ndan güzel bir hediye çekilişi var .Buyrun arkadaşlar işte burada



belki bu kez bana çıkar .bu güne kadar hiç bir çekilişte bir şey çıkmış değildir bana.ŞAns bu kez belkı benden yana olsun.Kutunun içinde ne olduğu hiç önemli değil.Önemli olan hediye gelmesi ve bu hediyenin bir çekilişle bana gelmesi.Ne kadar şanslı olduğumu hissettirecek bir şeyler gerek bana.

tekin acar kozmetik günleri



14 Kasım 2012 Çarşamba

ayaküstü alayım dedim

Şöyle uğruyayım dedim LCW'ye ayaküstü.Giydim sevdim ve aldım.

SEVİNDİMMMM

Evet arkadaşlar dün sizinle kaybımdan dolayı üzüntümü paylaşmıştım.Annem telefon açtı ,sana müjdem var dedi ve o an anladım kolyemin bulunduğunu.Komşu apartmandan çıkarken ,aparmanın içinde bulmuş.Kapı kapı  dolaşıyormuş bu sizin mi? diye.Annem görünce evet bu benim kızımın demiş ve almış.Sağolsun komşumuz çok iyi niyetli ,Allah korkusu olan biridir.Eğer sahibini bulamasa zabıtaya gidecekmiş,düşünün.Hala böyle insanlar var hayatta.Zaten Allah korkusu olmayan biri olsaydı alır cebine atardı.Allah razı olsun,çok sevindim.
Dün benimle üzüntümü paylaşan herkese çok teşekkürler.Allah başka kayıplar yaşatmasın,Her şeyin başında Allah herkese sağlık versin.Sevgiler


13 Kasım 2012 Salı

ÜZGÜNÜM....

Sabah işe gelmek üzere hazırlandım.sonra da uzun zamandır takmadığım altın bir setim vardı,onun kolyesini takmak istedim ve taktım. Çıktım işe geldim,kahvaltı falan derken bire ara dışarı çıkıp geldim.Ceketimi çıkarınca aklıma birden kolye geldi.Elimi boynuma bir attım ki kolye yok.Düşmüş ,kaybolmuş.
Hemen giyinip tekrar çıktım dışarı.Geldiğim yollardan geri döndüm,ama yoktu.Aklıma eve gitmek geldi.Merdivenlerden baka baka yukarı çıktım.Yok.
Evi aradım ,yok.Tekrar aşağı indim baka baka.Tam apartmanın koridorunda köşede yere serilmiş bir kolye,uzanıp duruyor.Benim kolyem.Aldım ve ucunu aramaya başladım.Taşlı top altın bir uçtu.Eşim yeni yıl hediyesi olarak takım almıştı.Öyle olmasaydı bu kadar çok aramazdım.Tek başına bir kolye olsaydı bu kadar da üzülmezdim herhalde .Bilemiyorum , hem maddi hem manevi kayıp işte.Neticede ne diyoruz? Cana gelmesin mala gelsin,sağlık olsun.

12 Kasım 2012 Pazartesi

nevresim takımı

Esta Kahve

Bazayı aldıktan sonra ona uygun bir nevresim takımı arıyordum .Arkadaşıma ev hediyesi almaya gittiğimde Yataş'da bunu görünce hemen aldım.O kadar çok beğendim ki.Gerçekten beğendim kadar varmış.Serince o kadar güzel oldu ki bunu paylaşmak istedim.

9 Kasım 2012 Cuma

bebek - çocuk odası halısı

Ne zamandır bir türlü bulamadığım ,aslında doğrusu ararsan bulursun , ççouk odası halısını sanırım buldum.

Emir'in oda takımı geleli bir hayli oldu. Hala perde ve halı işini halledemedik.Gezip dolaşmak gerekiyorki gönlüne göre olanı bulasın.Ama bizim alışveriş için öyle bir zamanımız yok.
Bugün unnado'da dısney'de kampanyayı gördüm,hemen daldım .









BİR BAŞKA SİTE TIK TIK

Bebek Odası Halısı


7 Kasım 2012 Çarşamba

mamontenka'dan hediye çekilişi


body shop ürünlerinden  birini kazanabilirsiniz:

                  



katılmak için tıklayın


  1. Facebook hesabınız varsa Mamontenka'nın sayfasını beğeneceksiniz ve çekilişi paylaşacaksınız (+1 hak)
  2. Twitter'dan Mamontenka'nın takipçisi olacaksınız çekilişi paylaşacaksınız (+1 hak)
  3. Blogunuz ya da siteniz varsa çekilişi duyuracaksınız (+2 hak)
  4. Sağ üstten Bumerang ödüllerinde Mamontenka'ya oy vereceksiniz (+2 hak)
  5. Bu yazıya yorum olarak katıldığınızı ve yaptıklarınızı belirtmeyi unutmayın
Ne kadar çok hak, o kadar çok şans : ) Dilerseniz bir maddeyi, dilerseniz hepsini yapın.. Son tarih 30 Kasım ve herkese bol şans! : ) 

5 Kasım 2012 Pazartesi

şampuan wella pro series

Bir süredir arayıştayım.O mu bu mu ?Alıyorum , deniyorum , beğenmiyorum , saçıma iyi gelmiyor ve para boşa gidiyor.Denemeden de olmuyor malesef. Keşke iki üç kullanımlık numuneler olsada deneyip beğendiğimizi alsak.En son Down under naturels Nude'u alıp denemiştim.Şimdi bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldım Wella Pro Şampuanı ve beğendim.Diğeri gibi bitkisel içerikli değil ama kremsiz bile saçlar yumuşacık oluyor.Kolay taranıyor.

alışveriş

Her mevsim geçişinden bende olur bu durum.Yazlıklar kaldırılır ,kışlıklar çıkar.Dolaptan her defasında birşeyler verilmek üzere ayrılır.Sonra başlarım hiçbir şeyim yok demeye.Her mevsim geçişinde ben gbunu yaşarım.Zaten hamilelik ve doğum sonrası dolabım komple değişti.Beden ölçü değişikliğinden ne giyeceğimi bilemedim.Doğum sonrasıda değişik bir süreç geçirdim.Günden güne zayıflayan bedenime evdekiler olmadı.Sonra o anki kiloma uygun giysiler aldım.Kilo vermeye devam edince o aldıklarımda şimdi olmuyor.Dolayısıyla günden güne değişen kilolardan bende üstüme olan olmayan demeden , o sıkıntıyla ayırp ayırıp dağıttım kıyafetlerimi. Onun için şimdi ne kadar alışveriş yapsam azdır sevgili kocam.Hele ki yeni sezon ürünler dökülmüşken ortalara tut tutabilirsen kendini.

Fırfırlı Hırka
DE FACTO HIRKA

DeFacto'nun yeni sezon tanıtımını Paris yaptı biliyorsunuz.Ne var ne yok  merak ettim.Bir parça aldım tabi.29,99
Yine almayacağım deyip aldığım LCW iki ürünle günü tamamladım.
Ama aklım Nine West ayakabılarda ve botlarda kaldı.%50 indirim var , kaçırmayın.Web'den alabilirsiniz.İşte favorilerim.
  






DİKKAT Bloglarınız Hackleniyor..

Sevgili şahsıma münhasır  bugün bir post paylaşmış .Allah korusun herkesin başına gelebilir , bir an boşta bulunup tuzağa düşmeyelim diye bende bunu paylaşmak istedim.
                                       

2 Kasım 2012 Cuma

yumurta akının faydası

                  yumurta beyazı yumurta akının faydası yumurta akı ve kolestereol yumurta akı yumurta kolestrol yumurta beyazı yumurta akının faydası yumurta akı ve kolestereol yumurta akı yumurta kolestrol

YANIĞA YUMURTA AKI

Yumurtanın akını bir kapta çırpın ve hemen yana  yere sürün.İnanılmaz ama kısa sürede acısını dindiriyor,kızarıklığını alıyor.

Emir , su sebilinin sıcak kısmına basmış ve haşlak su eline boşalıvermişti.Tabi hemen bastı feryadı,yandı canı.Aklıma geldi o an yumurta akı .Hemen tabağa koyup çırptım eline sürdüm.Çocuk  ne de olsa kıpır kıpır olduğundan bunu hemen oyun haline getirdik bir kap daha alıp aktarmaca oynayarak elinde kalmasını sağladık ve on dakika sonra herşey geçmişti.Ne acı ne de kızarıklık kaldı.Elbette Allah kimseye yaşatmasın ama başınıza gelirse aklınızda bulunsun.



hayırlı cumalar