5 Ocak 2012 Perşembe

NAİL TRİCK Peel Off Nail Enamel

Geçen gün alışveriş sitelerinin birinden meraklanarak ve heyecanlanarak,asetonsuz soyularak çıkan bu ojelerden aldım ,üçlü set halinde; birisi de parlatıcı idi.
Geldi,hemen açtım ,işyerimde olmama rağmen merakla sürüp kurumasını bekledim.Fırçası çok hoş , çok çabuk kuruyor,hiç bir şekilde oje kokusu yakmıyor burnunuzu .koku yok.
Tek kat sürünce soyularak çıkaramıyorsunuz,iki kat süreceksiniz.Kurudu veee soyarak çıkardım ,komik,hoş.Fakaaaatttt, sabah sürdüm akşam olduğunda ojeler uçlarından çıkmaya başlamıştı bile.
Ertesi gün iki kat sürdüm birde dayanıklı olsun diye bir kat da parlatıcısından sürdüm.Yine olmadı.Çok çabuk çıkıyor.Ayrıca parlatıcılı olduğu zaman soyarak çıkarmak çok zor.Yine kaldık asetonla çıkan ojelereee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder