28 Şubat 2012 Salı

doğum günü serüveni


Herşey son güne kalmıştı ; cumartesi günü (11/02/2012):
Doğum günü süslemelerini partiistanbul'dan seçtim.Sonra bir baktımki Alsancak'a mağaza açmışlar.Atladım gittim cumartesi günü.Görerek almak başka.Alacağını almıyorsun , almayacağını alıyorsun.Canlı canlı başka oluyor.Süslemeleri ve tabak , bardak ,çatalları da oradan aldım.OOhh bitti.Yoruldum .
Hadi şimdi kendime ayakkabı almaya.Gez gez dolaş...İndirim yüzünden hiçbir yerde birşey kalmamış.Yine Tergan.Ayakkabımıda aldım.Sıra küçük bir ceket aramada.Zara , Mango.......yok yok .Yeni sezon ürünler gelmiş bile.Evvett Koton .Hep severim.Buldum .Küçük siyah bir hırka.Roba kısmı dantel detaylı.Çok da ucuz .Sevindim.Bu da bitti.
Şimdi kuaför zamanı .Yamuk kesilmiş olan saçımı düzelttirmeye.Alsancak'tan Bornova.Uzun zamandır aynı kuaföre giderim ,çok memnunum ama geçen defa ilk kez saçım yamuk kesilmiş.Çünkü kesip gitöişti,kontrol etmemişti,elemanlarda anlamadı tabi.Ben farkedip soylediysemde yok demişleri.Neticede yamuk olmuş.İbrahim Bey düzellti.Ama tabi model kaçtı,istediğim gibi olmadı.Şİmdi uzamasını bekelemekten başka çare yok.


sitem ettim ama boşa çıktı.biraz sabırlı olmak gerekmiş.sağolsun arkadaşlarım bu doğum gunu hazırlık aşamasında beni yalnız bırakmadılar.davet ederken ne yapayım diye teklif onlardan geldi.ee bende geri çevirmedim.herkes birşey yaptı.ve menü hazır.pasta ve böreği pastaneye yaptırdım.yapanların ellerine sağlık.
menüde ; mercimek köftesi , soğuk makarna , susamlı simit kurabiye , tarçınlı kurabiye , sarma , peynirli poğaça , elmalı kurabiye , ıspanaklı lorlu börek.

 












orası burası derken , eve 200 m uzaklık kafeyi ayarladık.güzel , büyük bir mekan .Ama buraya karar verene kadar kaç yere baktım.Bir de garsonumuz vardı ,herşeyi koordine etti.Müzikleri ayarladı.




Ve Pazar günü..................
TAbi Emir erkenden uyandı,kahvaltımızı yaptık ,oynadık,meyvemizi yedik.HAdi şimdi uyuyalım da anne hazırlansn oğlum.Canım benim kolaykla uyudu.Hemen giriştim hazırlanmaya.Ojemi bile sürmemiştim.
Makyajımı yaptım.Derken kayınvalidemler geldi.Giyindim ve Emir uyandı.Bu ara uyanınca bana bir yapışıyor,bir süre öyle sarmaş dolaş kalıyoruz.Hiçbirşey yaptırmıyor bu sürede.Ama hazırlanmamız lazım.Saat 13:30.BAğırış çağırış altıjnı değiştirdim.Giydirdim.Maşallah benim güzel oğluma.
Artık gidebiliriz.Heyecanlandım.Büyüdü, bir yaşını bititriyor.İik kez böyle bir kutlama .Bu biraz anne-babalığın da ilk kutlması aslında.Arkadaşlarımızın çocuklarının doğum gününe giderdik.Ama kendi çouğunun doğum gününde çocuklarla birlikte olmak ,o havayı solumak bambaşka güzel bir şey.
Cafeye gittiğimizde birkaç davetlimiz gelmişti bile.ÇOk güzel bir atmosfer.
Yerlerde balonlar,etrafta çocuklar,ikramlar ,herşey çok güzel.

Bir ara bu kadar büyük yer tuttuk,ya kimse gelmezse diye geçirdim içimden,güldüm.Çağırdığım bir iki kişi harici herkes geldi.

Pastamızı kestik,yedik ,içtik ,oynadık.Çocukluk arkadaşlarımda çocuklarıyla birlikte bizimleydiler.Annelerimiz arkaşdı , biz birlikte büyüdük , şimdi çocuklarımız pek birlikte olamasalarda ,büyüyorlar.





Yerleşim planını eşim sabah gidip yaptırdı,ben gidemedim çünkü Emir o saatlerde meyvesini yiyecekti.Mecburen onların yaptığını kabul edecektim.Yerleşim ayarlandıktan sonra süslemeleri yaptılar.

Emir , düşünüyo. yesemmi yemesem mi? Ve yemedi.O kadar yorulduki pasta kesildikten sonra mızmızlamalar başladı.Sonra biraz çocukları oynattık.Uykusu gelmesine rağmen oynamaktan uyuyamadı.

3 yorum:

  1. çiler'cim pek güzel hazırlanmışsınız amaaa :)
    ben yerim o kuzuyuuu, maşallah ona, sağlıklı ve mutlu, beraberce uzun ömürler olsun, nice yıllara.
    ayrıca bu günü dışarıda kutlamak da güzel bir fikir olmuş, ama menüde takılı kaldım şuan :)
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin özge'cim çok teşekkürler.menüyü eksikmi buldun?

      Sil
  2. ayy çok tatlı nice güzel yaşlara inşallah, maşallah çok tatlı çilerçim özge menüdeki dolmalara tatlılara takılmıştır. :) Biz bu ara tatlı pasta börek tarifleri pek bir yoğun takılıyoruz:))

    YanıtlaSil