2 Şubat 2012 Perşembe

İZMİR 'DE KAR

2002 İdi, yanlış hatırlamıyorsam,ben üniversitedeydim.En son o zaman yağmıştı.Sabah geç kaldım , eşim saati kurmamış ,uyuyakaldık.Saat 08,30 .Telaşla kalktım perdeyi bir açtımki aaaaaaa,lapa lapa kar yağıyor.Gece başlamış olacakki tutmuş bile.HHaahh oğlum uyusaydın olmazmıydı.Emir'de uyandı . Hadi bakalım ayılma , alt açma,giyinme derken saat 09,00.Eşim arabayı bahçeye sokup ısıtmak için aşağı indi.Biz bu arada ayağımın altında dolanan Emir ile hazırlanmya çalışıyoruz.Mont giy,şapka tak,atkı sar derken olduk birer lahana.Sonunda indik aşağı.Ben önden gidip çantaları koydum .Arka kapıyı açmamla karlar koltuğun üzerine düşüverdi.Hayy Allahh.Tabiki ıslandı.Emir'i aceleyle kucağıma verdi eşim.KOcamaaannnn battaniye sarılı bir şekilde.Tabi sıkıntı bastı çocuğa.Camlar kar olmuş ,dışarısı gözükmüyor.Şaşırdı, bakıyor ,anlamaya çalışırcasına .Çok soğuk ayaklarım buz tuttu.Bu arada ayyy fotograf çekilmek lazım şimdi dedim eşime.O da hadi durayım ,çekilin diye benimle dalga geçiyor.Ama kaç yılda bir yağıyor kar?Bir daha kimbilir ne zaman yağacak.Neyse öğlen eve gidince bakarız bir çaresine.Bu fotoğraflamak gerek.
Neyse 8 km sonra anneannedeyiz.Yoldan sıcak simit de aldık.Emir anında simitin kokusunu aldı.IIhh Ihhh Ihhh.Simit istiyor.Bir parça koparıp verdim.Onunla oyalanırken hemen,anneannenin kucağına verdim ve oldu bittiye getirip kaçtım.Saat 09,30.Sonunda işe gelebildim.Yerler kayıyor ,çok tehlikeli.
Hamileler kesinlikle sokağa çıkmasın .Allah korusun .
Sağlıklı günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder