14 Mart 2012 Çarşamba

Havalara dikkat ! VİCKS'e dikkat!

Her yıl olduğu gibi bu yılda düzen bozulmadı ve ben tam kış çıkarken hasta oldum.Geçen hafta ısınan havalara kanarak , aman bırakayımda saçlarım bu kez de kendı kendine kurusun dedim ve şifayı kaptım . Bir burun akıntısı ki sanki çeşme,durmak bilmiyor,durmadan akıyor.Silmekten tabiki burnumun kenarları yara olmak üzere.Çaresi kolay mucize krem Bepanthen.Burnumun kenarlarına bunu sürdüm , günde 4-5 kez .Yakmadan rahatlatıyor ve yara olmasından kurtuldum.Tek korkum Emir'e geçmesi.İki gündür evde maske ile dolaşıyorum.Çok zor oluyor ama ne yapayım.Babası uyutuyor,kucağıma lamıyorum bana öyle sen beni neden almıyorsun?neden o şeyi yüzüne takıyorsun ? der gibi bakıp duruyor kuzum.Anlattım ama anlıyormu bilmiyorum.

VE VİCKS

Hekesin bildiği Vicks.Her gripte mutlaka kullanırım.O can sıkıcı eklem ağrılarına geceden sürüp yatınca birebir.Hep şifa bulurum Tavsiye üzerine ayak tabanına sürüp üzerine çorabımı giyip yattım.Sabah kalktığımda ağrılar geçmişti.Hele öksürüğe çok iyi geliyor.Oğluma da daha önce denedim.Arkadaşlarım denedi ve herkes sonuç aldı.Yatmadan güzelce kokulu  kokulu ayak altına sür,giy yün çorabı , yat.
Herkese acil şifalar

1 yorum:

  1. eminim sizi anlıyordur. geçmiş olsun. bloger annesiyim bende beklerim

    YanıtlaSil