27 Nisan 2012 Cuma

deli olmak içten değil

Bugun annem hastaneye gidip doktorla ameliyat gününü kararlaştıracaktı.Kaç gündür izin aldığım için Emir'ide götürelim dediler.Baban.annem ve kardeşim gitti. Sanıyoruz hemen randevulaşıp çıkacaklar.İki buçuk saat oldu hala gelmemişler.Veee Emir'ide hastaneye sokmuşlar yani giriş katına ,ben bir duydum deli oldum ya mikrop kaparsa?Allahım korusun.Hemen aradım babamı dışarı çıkmalarını söyledim.Kardeşimi de arayıp Emir'i dezenfekte etmesini söyledim.Ellerini sil,ayakkabılarını çıkar , hiç bir yeri ellemesin!
Şu dakikalar itibariyle Emir aç ve uykusuz olarak hastane köşelerinde annemin işlerinin bitmesini bekliyor,dedesiyle.Bende burada diken üstünde.
Tedbirsiz olarak gitmişler.Ben bir yere giderken ne olur ne olmaz diye yanıma mutlaka bir kaşık,önlük,hazır mama alıyorum ve çok işe yarıyor.Bunların yanında sadece çubuk kraker ve su.Geçtim açlığını uykusuzluğunu da , inşallah mikrop kapmaz , bir şey olmaz.Bu da bana ders oldu bir daha asla.
Biraz fazlamı pimpirik oldum ne ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder