13 Nisan 2012 Cuma

mimlendim . . .


1-Bloğunda ödül aldığın kişiye teşekkür et onu link ile göster.

bal yanağın hikayesi için tık



2-Burçlara inanıyor musunuz ?Burcunuz nedir?

Burçlara inanırım,ikizler burcuyum ve tüm özelliklerini taşırım

3-Hayattaki idealiniz,ulaşmak istediğiniz son nokta nedir?
Çocuk sahibi olunca  hep onunla ilgili idealleriniz oluyor,benimde öyle,Torunlarımı sevmek istiyorum inşallah Allah nasip eder.Kendimle ilgili de emekli oluncaya kadar çalışma hayatına devam etmek istiyorum.



4-Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?
İllaki .Aşk var .Aşka inanırım .Bence insan hayatında yalnızca bir kere aşık olur.Aşk; kalp çarpıntısı,el ayak titremesi,hep düşünmek,her şeyin merkezi o demek,Her şeyde onu görmek ,hayat onunla güzel demek.

5-Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?
çok fazla hayal kuran bir insan değilim.Daha büyük bir evde önce sağlık,sonra mutluluk ve huzurla eşim , çocuğumla birlikte yaşamak.


6-Sizce gerçek arkadaşın özellikleri ne olmalı?


   Gerçek arkadaş, hep var olan.Küsmeyen , kızmayan,yıllar boyu arkadaşlığı süren,maddi manevi karşılıksız olarak senin için her şeyi yapan,arayan soran ,unutmayandır.

7-Hobileriniz var mıdır?Varsa nelerdir?
yine aynı şeyi söyleyeceğim ama çocuk  olduktan sonra hobi falan kalmadı,bütün hobim oğlum oldu.Takı yapıyordum bir ara ama şimdi mümkün değil.Yemek tarifi toplamayı da severim.



8-Benim hakkımdaki düşüncelerini yazar mısın?
Sizi seviyorum,hoş , pozitif bir blogunuz var ve takipdeyim.

3 yorum:

  1. merhabalar geldim iadeyi ziyarete dolaştım blogunuzda:)görüşmek dileğiyle diyorum.oğlunuz çok tatlı maşallah

    YanıtlaSil
  2. sıcak bir yazı olmuş... Blogger annelerde gördüm bloğunuzu merhaba demek için uğradım. Bloğunuzu izlemeye aldım... Ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
  3. :)))) güzel sözleriniz için teşekkür ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil