5 Mayıs 2012 Cumartesi

hastaneden

(Bir hafta post yazamam demiştim ama kardeşim pc'ı getirmiş yanında.)

Annem bugün ameliyat oldu ve şu an yanında ben varım.Hala kendine gelmiş değil,narkozun etkisi olsa gerek .Uyandıkça ağrım var deyip yeniden uykuya dalıyor.

Sabahtan Emir'in kahvaltısını yaptırdım , hazırlandık ve eşim bizi gelip aldı.Sonrta beni hastaneye bıraktılar.Emir ile eşim birlikte eve döndüler.Endişelendim biraz çünkü Emir araba koltuğunda oturmaktan hoşlanmayan bir çocuk.Artık nasıl geçti yolculuk bilmiyorum,eve varmışlar.Uyutmayıda başarmış.Asıl yemek olayını merak ediyordum.Mecburen bugün hazır çorba yiyecek.Eşim bunu da başarmış.Yemeğini yedirmiş,yanında yoğurdunu da.ohh çok şükür rahatladım.
Şimdi bir kaç saat oynarlar,daha sonra meyvesini yer , dolaşmaya çıkarlar,böylece akşamüstüne kadar zamanı rahatlıkla geçirmiş olurlar , inşallah.

Dünya işine,hırsdlara kapılıp kendinden geçtiyse insan , ara sıra hastaneleri gezmeli.Herşeyden önce sağlığın geldiğini, bu dünyada herşeyin boş ve geçici olduğunun farkında yaşamalı.

Bugün burada her an halimize şükür ettim.Türlü türlü haller var.Hastalar,vefakatçılar...Çeşit çeşit hastalıklar.Şifa arayan insanlar.Allah herkese sağlık ,sıhhat ,şifa versin.

Ben bunları yazarken annem hala uyuyor.Eğer ayağa kalkar yürürse yarın çıkacağımızı söyledi doktoru.

Herkese sağlıklı günler

2 yorum: