28 Mayıs 2012 Pazartesi

oğlumuza saç traşı

Günlerdir yapacağımız saç kesimini sonunda akşam yaptık.

Geçen gün Emir'i berbere götürdüm.Daha önce bir kaç kez saçlarını ben kesmiştim.Annemin söylenmelerinden dolayı , tamam berbere götürelim dedim.Benim yaptığımı beğenmediler.Ben çok beğendim , çok güzel olmuştu.
Tabiki Emir traşa başlatmadı bile.Zaten olmaması daha iyi oldu herkesin kafasına değen makina ile traş olması beni çok rahatsız edecekti.Bir de başlamadan önce koca bir fırçaya pudra döküp ,o herkesin tenine değem fırçayı Emirciğimin ensesi haldur huldur sürünce  ben iyice kıllandım.Kalktık hemen eve gittik , sildim temizledim çocuğun ensesini.

En iyisi bir traş makinası alıp kendimiz yapalım dedik.Gittik Praktikere.Ucuz yollu traş makinası alacağız.Yoktu,sinbo vardı bir de Fakir .Satışçıya sorduk FAkir dedi.İyi aldık Fakir'iiii.

Dün gece üst kat komşuma çıktım makinayı öğretmesi için.Kendisi bayan kuaförü.Gösterdi , öğrendim , derken 'bende aldım oğluma,Braun çok güzel,bu nedir? dedi bende ancak ampul yandı. Yahu FAkir ne , fakir kim?Hani bazen olur ya insana ,o an bağlanır.İşte ben o an öyle oldum .Gitsene bu Teknosa'ya dibinde.Braun al,Phılıps al.
Neden bunları söylüyorum almayın.Ne bir aparatı var , ne de çantası.Araştırmadan , alternatiflerini değerlendirmeden almayacaksın.Oysa ki ben herşeyi didik didik eder alırım ama bu böyle oldu işte.

 Fakir marka saç traş makinasını.TAVSİYE ETMİYORUM.


1 yorum:

  1. Bizde ilk traşımızda tanıdık berberi eve çağırmıştık, 2. sefer ne yapacağız bilmiyorum.

    YanıtlaSil