31 Temmuz 2012 Salı

boya çıkmazı

Kaç gündür eve , yani evin iki odasına biri Emir'in diğeri bizim yatak odasına olmak üzere boya yaptıracağım diye kataloglardan renk bakıyorum . Çalıştığım için ve evde olduğum cumartesi - pazar Emir ile bu iş olamayacağı için hafta içi yapmak en uygunu olacaktı.Kardeşiminde şu an hiç bir işi olmadığı için ona söyledim ve kabul etti.
Yarın boyacı gelecek ama bizim kardeş gelmekten vazgeçmiş.Niye?Bütün gün orada ne yapacakmış?Bütün gün orada duramazmış.Ben şimdi ne yapayım?Boyacıya anahtarı verip , 'al kardeşim sen boya çık git 'mi diyeyim?Eee bu işler sırayla.Ona da bir gün sıra gelir.Hoş,ben hep aynı lafı söyleyip sonrada o bir şey istediğinde hemen yapıyorum .Yapmayacağım diyorum yine yapıyorum .Yapmayacağım.Kin tutmak iyi bir şey değil.Tabi ki tutmayalım.Ama insanı tutmaya zorlayanlar var.
İzin mevzusuna gelince , o da ayrı bir sorun.Devlette çalışacaksın kardeşim .Ben bunu bilir, bunu söylerim.Oluverseydin bir memur olmaz mıydı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder