27 Temmuz 2012 Cuma

GÜNEŞ KORUYUCU


Daha önce güneş koruyucularla ilgili bir post yazmıştım.
Body Shop'unkini almıştım.Ancak memnum kalmadım .Olmadı.Başarılı olamadı.Leke açmayı bırakın , yeni güneş lekelerine sahip oldum.Hiç koruma sağlamadı ve iade ettim.


                                   


Body Shop'unkinden sonra leke açıcı etkili başka bir koruyucu aldım.Hiç bilmediğim , duymadığım bir markayı denedim.

Bio-Taches ™ Solaire / Bio Taches Solaire Görünmez

Malesef yüzümde alerjiye sebep oldu.Önce kaşıntı başlıyor , ardından kabarıklıkla kırmızılılar oluşuyor.Aldığım eczaneye gittim , hiç tartışmasız geri aldılar ve alerji yaptığını söylediler.Yerine hemen La Roche ' u verdi.

Sonuç olarak ;

bildiğinden şaşma!




Eğer cildiniz hassas ise,alerjik durumları varsa hiç şüphe etmeden La Roche Posay -ANTHELIOS XL 50+'yi kullanabilirsiniz.Yüz için mükemmel bir güneş koruyucu .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder