25 Temmuz 2012 Çarşamba

günün sözü

''Hissettiğin mutluluk,verdiğin sevgiyle doğru orantılıdır.'


Uzun zamandır kitap okumuyordum.Akşam sanki susamak gibi kitap okumaya ihtiyaç duyduğumu hissettim.Ne zaman aldığımı unuttuğum,tarih de atmamışım,bu kitaba elim gidiverdi.
'Kendi kutup yıldızını bul 2'.Açıyorum bir bölüm okuyorum ,kapatıyorum.Şansıma acaba ne gelecek?Çünkü akşam almam gereken mesajlar vardı.Ve Allah sıkıntılı,çıkmaz gibi görünen zamanlarda öyle bir yerden size bir yol gösterir,mesaj verir ki,çözümü bulursun ,sıkıntıdan kurtulursun , bir kapı açılıverir o an .Hiç bir şey tesadüf değildir.Bende de akşam böyle oldu.


Kime ait olduğunu şu an hatırlayamıyorum sözün.Ama düşünmek gerek üstünde.Çok doğru,verdiğin sevgiyle doğru orantılıdr mutluluk.


Sevgiyle kalın.



2 yorum:

  1. Hissettiğin mutluluk,verdiğin sevgiyle doğru orantılıdır...
    ne kadarda guzel söylenmiş..

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle , bu hayatta bu iş böyle.aslında ne ekersen onu biçersin de denilebilir değil mi ? :)))

    YanıtlaSil