28 Ağustos 2012 Salı

köpek dişleri çıktı

Günlerdir bir huzursuzluk , mızmızlık aldı başını gidiyor.Tamam anladım , diş çıkıyor da hangisi çıkıyor?Uykuya dalamıyor geceleri.Belliki ağrısı var .Diş jelimizi sürelim dedim.Ee nereye süreceğim?En iyisi boş olan her yere süreyim,hangisi çıkıyorsa artık ağrısı geçsin .En azından o uyuşuklukla rahatlar, uykuya geçer dedim.Bir kaç gün böyle devam etti.

Ben alttan bekliyordum .Meğer üst iki köpek dişi patlamış.annem 'çocuğun ağzı diş dolmuş görmedin mi ?'demez mi.Görmedim.Üst damakları bir elledimki , jilet gibi keskin .Sağ ve sol ikisi de patlamış,maşallah.(cuma günü farkedebildim)

Emir'e de bunu anlattık.Aaa köpek dişlerinmi çıktı senin ,ısır bakalım , ye bakalım derken parmaklarla ağzımıza diş yapıyoruz ooo köpek dişleri var, vavvv, büyümüş bu çocuk diye o  heyecanla yediriyoruz yemeğinide

6 yorum:

  1. Maşallah:)Annenin dediğine,senin verdiğin tepkiye çok güldüm.Ben de görmemiştim,arkadaşım gördü.Hediyeyi kapmıştı oğlum:)Öptüm gitarist Emir'i:)

    YanıtlaSil
  2. anneler çok alem , Allah onları başımızdan eksik etmesin.Bizde sizi öpüyoruz

    YanıtlaSil
  3. darısı bizim başımıza artık:) maşallah diyelim, darısı diğer dişlere, kolaycacık çıksın hepsi..Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. inşallah , sizinkilerde hiç anlamadan çıkıversinler,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Maşallah, darısı bizim de başımıza:)Oğlum 4buçuk aylık henüz dişimiz çıkmadı. Ama ben dişi bulsam da görmemiş gibi yapıp, anneannesine yada babaannesine buldurmayı planlıyorum, hatta düşündüm de 2 hediye daha iyi olur, ikisini de ilk bulan yapayım:))

    YanıtlaSil
  6. taktik süper,aynen yapın .bizim ilk diş 9 . ayda çıkmıştı , herkes geç çıkan diş daha iyi olur diyor da bilemiyorum artık,sevgiler

    YanıtlaSil