21 Eylül 2012 Cuma

kozmetik alışverişi

Hafta sonu yine Forum Bornova'da bir kozmetik firmasının önünden geçerken bir ürüne bakmak için giriverdim.Zaten öyle bir yere girince bakmakla kalmıyor alıyorsunuz , hatta bir değil bir kaç şey alıyorsunuz.Kafa kola getirmek derler aynen onu yapıyorlar.Seni alıyor içeri ,bir güzel cilt bakımını yapıyor.Sen bir rahatlıyor,gevşiyorsun , ondan sonra ohhh.Onu da bunu da alıveriyorsun.Ama gerçekten çok ihtiyacım vardı.Umarım memnun kalırım.




Airbrush Gözaltı Kapatıcısı
İnce çizgi ve kırışıkların görünümünü anında yumuşatır. Özel formül, koyu halkaların görünümünü azaltır. Pürüzsüz ve kolay uygulama sağlar. Oftalmoloji testinden geçmiştir.
Formül: Sıvı kapatıcı
Kapatıcılık: Şeffaf
Faydaları: Aydınlatır / Kusursuzlaştırır
Tavsiye edilen azami perakende satış fiyatı: 69 TL







High Impact Extreme Volume Maskara
Yoğun fırçası sayesinde kirpikleri tek bir dokunuşla kavrar ve anında büyüleyici, dramatik bakışlar yaratır.
Muhteşem formül en hassas ciltler ve kontakt lens kullanıcıları için uygundur. Oftalmoloji testinden geçmiştir
Faydaları: Hacim verir. Kalınlaştırır.
Tavsiye edilen azami perakende satış fiyatı: 69 TL












SHISEDO EXTRA GENTLE CLEANSİNG FOAM





İlk defa Shısedo kullanıyorum . Makyaj ve cilt temizleyici.
Elinize az bir miktar alıp ,az suyla köpürtüp yüzünü yıkıyorsun ve duruluyorsun.Gıcır gıcır tertemiz bir cilt çıkıyor ortaya.4-5 gündür kullanıyorum.


Bunların yanındaShısedo'nun  yeni çıkan , çok iddialı leke giderici serum ve göz altı morlukları azaltıcı krem testerlarınıda aldım ve kullanmaya başladım.Bakalım sonuç alırsam onlardan da alacağım.



7 yorum:

  1. Shiseido annemin favori markasi, bencede cok basarili ürünleri oluyor : D

    YanıtlaSil
  2. Şimdi bunları görünce benim de ihtiyaçlarım aklıma geldi:)Kapatıcı güzel gözüküyor,shısedo hiç kullanmadım.
    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkur ederım , guzel diyebilirim kapatıcı için

      Sil
  3. tanıştığıma memnun oldum.
    çok hoş blog banda beklerim.

    YanıtlaSil
  4. teşekkur ederim bende memnun oldum , görüşmek üzere , sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ben geldim üyen olmuşmuyum diye baktım olmuşum canım.

    YanıtlaSil
  6. evet olmuşsun , bende kontrol ettım sende :)

    YanıtlaSil