14 Kasım 2012 Çarşamba

SEVİNDİMMMM

Evet arkadaşlar dün sizinle kaybımdan dolayı üzüntümü paylaşmıştım.Annem telefon açtı ,sana müjdem var dedi ve o an anladım kolyemin bulunduğunu.Komşu apartmandan çıkarken ,aparmanın içinde bulmuş.Kapı kapı  dolaşıyormuş bu sizin mi? diye.Annem görünce evet bu benim kızımın demiş ve almış.Sağolsun komşumuz çok iyi niyetli ,Allah korkusu olan biridir.Eğer sahibini bulamasa zabıtaya gidecekmiş,düşünün.Hala böyle insanlar var hayatta.Zaten Allah korkusu olmayan biri olsaydı alır cebine atardı.Allah razı olsun,çok sevindim.
Dün benimle üzüntümü paylaşan herkese çok teşekkürler.Allah başka kayıplar yaşatmasın,Her şeyin başında Allah herkese sağlık versin.Sevgiler


4 yorum:

  1. Yuppiii çok sevindim canım:)Kolye dönmüş dolaşmış sana geri gelmiş, Allah sevdiği kuluna eşşeğini önce kaybettirir, sonra buldurur hesabı olmuş, şimdi yokluğunu yaşayınca daha da kıymetlenmiştir kolyen:)komşunuz da gerçekten iyi biriymiş:)

    YanıtlaSil
  2. aynen kıymetlendi.onu bırak korkudan takamadım , heralde bundan sonra takmam düşer diye :))valla iyi kaadın sağolsun.sevgilerrrrrr

    YanıtlaSil
  3. Amin canım,çok sevindim,görmemişim bu yazını,çok şanslısın,şükr et:)

    YanıtlaSil