19 Aralık 2012 Çarşamba

aldıklarım - bitirdiklerim

Önce dizaynı çok beğendim ,aldıktan sonra ürüne ,kokusuna bayıldım.Mis gibi zencefil Body Shop yılbaşı kolleksiyonundan sıvı el sabunu ve el kremi birarada.

   


                                                                           




Loreal force vektor şampuanı bitirdim.Şeffaf hafif hoş kokulu bir ürün.Saçı temizleyip arındırıyor ama sonrasında mutlaka krem veya durunlanmayan bakım türünde bir şey kullanmak şart.Hassas , kırılgan saçlar için.



Body Shop kenevirli sıvı el sabunu .Hiç bir sorun yaşamadan kullandım ,iki şişe bitirdim.Ellerimi kurutmadı,kaşındırmadı,çok memnun kaldım.




Asla vazgeçemeyeceğim , hep ama hep kullanacağım sevgili sıvı el sabunum Amway Body Series ,yaklaşık dört yıldır kullanıyorum.Doğum sonrası çok sık ellerimi yıkadığım için kullandığım ürün benim için çok öenmli hale gelmişti.Çünkü o sıra bitmişti.Marketlerde satılanların hemen hepsini diyebilirim denedim ve çeşitli reaksiyonlarla karşılaştım .Ama bu var ya günde 100 kez elini yıka asla hiçbir şey olmuyor,kurutmuyor bile.





 Sevgili makyaj günlüğü Hacer anlatmıştı ve aldım.Çok beğendim bamboo Rexona 'yı.Harika kokusu var


Evde bir tane jöle bulunmalı . Ara sırada olsa kullanıyorum ve Hobby'i seviyorum.Elbette o gece mutlaka yıkamadan yatmamak üzere.


Clınıque Even Better dark spot serumu aldım.Yaklaşık iki hafta oldu başlayalı .Bakalım sonuç ne olacak.Bende çok merak ediyorum.İddiaları 15 yıllık lekeleri bile açtığı yönünde.Sonucu yazacağım.

Şimdilik bu kadar herkese sevgiler,mutlu kalın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder