11 Aralık 2012 Salı

pushclean -sıkıştırılmış tablet - organik mendil


Belki çok önce çıkmıştır piyasaya bilemiyorum ama ben yeni gördüm ve çok çok sevdim.Kullanımı kolay,pratik,tertemiz,hijyenik ....Buyrun inceleyin




* Mendilin ham maddesi, selülozdan (Ağaç) imal edilen %100 Vizkozdur. Kesinlikle petrol türevi yapay polyester içermez.
* Özel kutusu içerisinde kullanılacak ana kadar kuru haldedir.
Özel kutusu içerisinde bulunan işaretli alana basılmak suretiyle o ana kadar kuru olan tablet sıvı ile buluşarak tabletin açılıp kullanıma hazır hale gelmesi sağlanır.
* İçerisinde doğal olmayan madde içeren (alkol, kolonya, tonik, parfüm v.b) sıvılar ile açılmamaktadır. 



1 yorum:

  1. Ben bu mendili Tekirdağda bi cafede görmüştüm orda vermişlerdi çok sevmiştim demek organikmiş daha bi sevdm ;)

    YanıtlaSil