7 Şubat 2013 Perşembe

mim - hayaller mimi

İlk defa mim'kendim , hiç yazmammı sevgili bir meleğin günlüğü nermincim ,teşekkürler


Hayaller Mimi

Şu an olsa çok sevinirim?

bir hafta , beş yıldızlı bir otelde,eşim ,oğlum ve ben tatil yapsam çok sevinirim.

Şimdi orada olmak vardı?

yaz olsa ,deniz kenarın , şemsiyenin altında,elimizde buz gibi meyve sularımız olsa,ohhh

Nerde o eski günler?

üniversitede olsam , ders çalışıp sınavlara girsem,sonuçlar asıldığında sevinsem....

Neleri özlüyorum?

Hafta sonu kafama estiği gibi gezmeyi...

Çok severim?
sabah kahve içmeyi , yağmurlu ve soğuk kış günü sıcacık evimde oturmayı , bahar aylarını , hediye almayı ,yılbaşını,tatili , elişi birşeyler yapmayı çok severim

Nefret ederim?
evi toplamaktan , çamaşırları toplamaktan , çok kalabalıktan , yalandan,dedikodudan,hep evde oturmaktan , yalnız kalmaktan...

Bugünlerde çok fazla dinledim?
uzun zamandır dinliyorum ,oğlum sayesinde , Kenan Doğulu -  Doktor

Şimdiki ruh halim?

Bugün oğlumun doğum günü , bunun için bugün çok mutluyum


Bende bu mimi sevdiğim blogger arkadaşlarıma gönderiyorum ,umarım onlarda sever ve cevaplarlar

1 yorum:

  1. Canım beni mimlemişsin teşekkürler, yalnız ben mim yazmıyorum yani böyle soru sorulunca cevap veremiyorum :( Ama senin cevapların tam da beni anlatmış, bundan fazlasını yazamazdım :)

    YanıtlaSil