7 Ocak 2014 Salı

yeni bir keşif : euroflora = herdekora.com

Bu ara ev dekorasyon siteleirne merak sardım.Hem yılbaşı sonrası artan indirim oranları hem de evdeki , özellikle mutfak ürünlerimi yenileme isteğimden kaynaklı alma isteği içindeyim.

Aranırken , taranırken bulduklarımdan biri de euroflora.online satış adresleri herdekora .

Sizde ev dekorasyonuna meraklıysanız ,bu ara arayıştasanız buyrun bir gezin derim.Yastıklara bayıldım.

MİNDER DEKORATİF 25X25 CM.MİNDER DEKORATİF 30X30 CM.MİNDER DEKORATİF 20X25 CM.


MİNDER DEKORATİF 30X30 CM.MİNDER DEKORATİF 30X30 CM.MİNDER DEKORATİF 30X30 CM.



9 yorum:

  1. ilk resimdeki güzelmiş tam benlik :) 2. erkek yolda ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa hayırlı olsun bılmıyordum ,sağlıkla al kucagına ınsallah ,hemen gelıyorum yenı bloguma

      Sil
  2. bu arada benim yeni blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum https://m.facebook.com/profile.php?id=271999649591896 sevgilerle :)

    Bekliyorum ama bak :)

    YanıtlaSil
  3. cok güzellermiş.koltuklara nese getırır

    YanıtlaSil
  4. çok şıklar ben de beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. oooooooooooo hemen bakıyorum cok tesekurler canım

    YanıtlaSil
  6. Yastıklara bayılırım ben çok güzeller

    YanıtlaSil