8 Şubat 2012 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI

Nasıl bir doğum günü hazılrığı bende anlamadım.Kitlendim kaldım .Çlaışınca çok zor .Zmana kısıtlı , etrafında sana yardımcı olacak bir arkadaşın bile yok .Herkes tutturmuş bir düzen , önünü görmüyor.Yardımlaşma diye bir şey yok.İkram yapacak zamanım yok .Bende birilerine para ile yaptırıcam .Zaman oldu biz kendimiz sorduk,yaptık , götürdük.Bana bir şeye ihtiyacın varmı diye soran bile yok.Herkesin canı sağolsun.Bende yapabildiğim kadar yaparım.Haa birde kulp takarlar.Orada apma burada yap.Onu yapma bunu yap.Olur.

Asıl doğum günü zaten dün gece idi.Biz evde kendi kendimize pastamızı kestik,kutladık.Boşver gerisini.Nice Nİce Nİce mutlu yıllar güzel oğlum benim...

2 yorum:

  1. Emir'in pastayla oyunu fotoğraflarını da görelim blogda =) sağlıklı, nice yaşlara Emirciğe :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım , dayısının makinasında fotolar inşallah bugün alıp koyacağım hepsini

    YanıtlaSil