26 Mart 2012 Pazartesi

gezme zamanı , ALIŞVERİŞ ZAMANI

Ben hala fotograf makinası ıle gezmeyi öğrenemedim.sonra da tühhh keşke alsaydım diye üzülüyorum.Haftasonu gezmelerimizi fotoğraflayamadım.
Cumartesi günü , öğleden sonra bana gelecek gezmeye gideceğiz diye diye bir hal oldum .Babamızın da işi uzayınca dörde kadar ancak gelebildi.Çocuk baş baş yapıp  başına vura vı-ura bekledi.Kapı açıldı babayı görünce zıpladı kucağa,haydi gezmeye.Soluğu Forum Bornova ' da aldık.Herkes fırlamış dışarı.Sanki bahar , hava öyle güzeldi.Kalabalık.Çocuğunu bebek arabasına koyan gelmiş,Ortada kukla gösterisi vardı.Tabi bizimki daha anlayamıyor.Ama gitar çalan bir öğrenci vardı.Ferhat Göçer den Mehtabın Rengini söylüyor.Durduk önünde ,harçlık verdik,ilerleyeceğim ,hayır ilerleyemiyorum,şarkıyı dinleyecekmiş.Parmaklarını şık şık yapar gibi oynatıyor,sonuna kadar dinledik şarkıyı .Gözlerini ayırmadı gitar çalan çocuktan.
Kendisi gibi küçük bir çok bebek ,çocuk görünce çok mutlu oldu.Akşamüstü uykusu da arada kaynadı tabi.
NAsıl uyusun o kadar çok uyaran var ki etrafta.
Bu gün Emir 'in günüydü.Mothercare,Zara ,Kipa hep Emir için çalıştı.Yeni oyuncaklar ,yeni ciciler...

Dışarıda olduğumuz için,kavanoz hazır meyve verdim.Normalde hiç vermiyorum.Ama böyle dışarıda,seyahatte olunca rahat oluyor .O kadar acııkmışki itirazsız yedi.

Gezmeye devam . Biz yemek yerken , istemesemde birkaç tane patates cipsinide yedi.BAzen yürüdü,bazen arabada,bazen kucakta dört saat gezdik.
Akşamı yapıp eve gidince muhallebisini yer yemez tumba yatak,Hemen uyudu.Yorulmaları çok iyi oluyor.Enerjisini boşalttı.Stresini attı,rahatladı.Evde olunca çocuk sıkılıyor bundan sonra havalar güzel olur.Koca  bir kış eve kapanmaktan hepimiz sıkıldık.


Mothercare 3 adet T-shirt (indirimlilerden,yeni sezon ürünleri şu an çok pahalı)

                                                                      LCW T-shirt


                                                          Kipa F&F Tekstil çıtçıtlı bady


Yeni cicilerin ben etiketlerini söküp yıkamaya hazırlarken Emir de onları banyoya götürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder