27 Mart 2012 Salı

YENİ AYAKKABI

Geçen hafta perşembe günü ,ikide bir ayakkabısını çıkarıyordu,Ben giydiriyorum , o çıkarıyor.En sonunda giydirmiştim.Akşam yıkanırken bir de baktımki baş parmağının yanı su toplamış sanki nasır olmaya hazırlanır gibi.MEğer çocuğun ayağını vurmuş ayakkabı .nereden bileyim ? BEnde ısrarla giydirmeye çalıştımıştım.Hemen o ayakkabıları giymeye son verdik.Ev için aldıklarımızı bir kaç gün dışarıda giydik.

HAfta sonu ayakkabı alma niyetiyle evden çıkıp Forum a gitsekde koskoca Forum'da bir tane bebek ayakkabısı satan yer yok,alamadık.

Dün annem parka götürmüş,OYnamışlar , sallanmışlar , kaymışlar derken Emir yine oturmuş ayakkabısını çıkarmış.Annemde ısrar etmemiş çocuk kalmış ayakkabısız.Yine su toplamasın diye ne yapsın kadıncağız korkmuş,giydirmemiş.İyi yapmış.Akşam gidince bize anlattı tabi.İşten gelen eşim bunu duyarda  durur mu? doğru istikamet Kipa Pappa.Hemen ayak ölçüsünü aldılar , bizimkinin ayağı bir numara büyümüşşş.
Ve işte yeni ayakkabılar.Giydirdik ve çıkarmadık.OHhh be rahatladım vallahi.Güle güle giyelim .



Haydi şimdi Joker oyuncaklara.....


1 yorum:

  1. "blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim"

    oy kuzum yazık derdini anlatamıyordur.. ayakkabı konusu çok hassas gerçekten.. dikkat etmek gerekiyor..

    YanıtlaSil