20 Mart 2012 Salı

TIRNAKLAR HEP KISA OLACAK

Hamileliğimde başladım kısacık kesmeye tırnaklarımı ve bu hala da devam ediyor.Emir için tabiki .Azıcık uzun bile olsa ona dokunduğunda rahatsız oluyor.Altını alırken,yemek yedirirken,banyo yaptırırken ... ona dokunan bu ellere dikkat ediyorum her daim.Çünkü bir kaç kez azıcık uzayan tırnaklarım  çizmişti onu.Nerede ne hareket edecekleri belli değil bu çocukların.Hele bir de hareketli ise .Akıllı oldukları kadar , kıvraklar da.
Emir' gündüzleri bakan anneannemizin de tırnak uzatma gibi bir lüksü de yok tabi.Ama heralde araya giren hafta sonu ile unuttu kesmeyi.
Dün banyoda akvaryum malzemeleri iel uğraşan dayısına ulaşmak isteyen Emir'i o anda düşmekten kuratarayım derken , uzamış olan tırnaklardan biri sol gözünün yan tarafına önce saplanmış sonra aşağıya doğru pamuk cildimizi çizmiş.
Akşam eve gidip gördüğümde kanıyor sandım .O kadar taze deri ,öyle çizilmişki sanki yeni olmuş gibi taptaze kıpkırmızı duruyordu.Offf.Tabi beni arayıp söylemediği içiçn kremde sürülmemiş.Kalmış yavrucuk öyle acısıyla.Hemen Bepanthen krem sürdüm.Sabah kalktıgımda kırmızılık daha toparlanmış haldeydi.Tırnağın ilk saplandığı yerde kabuk bağlamıştı .Umarım iz kalmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder