21 Mart 2012 Çarşamba

YANIK ve YUMURTA AKI

Gözünü kapat , açana kadar bir hadise gerçekleşiyor.Yine böyle bir aralıkta , sebilden su koydum bardağıma ki o an düşündüm, eyvahhh! Emir yanımda ve bu gördüysen hemen tatbik eder dememe kalmadı hala suyumu içmekteyim,aradan ne kadar zaman geçebilir? kaç saniye? ağlama sesiyle gözüm sebilde.EMir sıcak suya basmış ve elini haşlamış.HEmen alıp çeşmeden suya tuttuyorum , annemlerde yine buz yok.Çeşmeye tuttukça , korkudan daha da ağlıyor.HEmen aklıma geldi Yumurta AKı . Emir'i anneme verdim,yumurtanın akını hemen çırptım ve eline sürdüm.Ağlama azaldı.İki kase,elini bir kasede tutup diğerinin içinden yumurtayı akıtıyorum,sonra diğerine .Bunu hemen oyun yaptık ve on dakikaya yakın bunu yaptım .
Sonuç: mükemmel,Çok Şükür Allahım
Kızarıklık yok Emir rahatladı,sustu ve yine oyunla yumurta akının elinin üstünde kurumasını sağladık.
İyiki aklıma geldi,çok iyi sonuç aldık.,
TAbi bundan sonra sebil olayına nasıl bir çözüm getireceğiz bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder