5 Nisan 2012 Perşembe

'pappa' , asla !

Nedense kaç günden beri tek bir post bile yazmadım.Tembelim . Ve güzel bir fotoğraf makinam olmadığı için , güzel fotoğraflar çekemediğim , photoshop'u da bilmediğimden onları düzenleyemediğim için yazlarım fotosuz kalıyor ve ben de bunu istemiyorum.Şekersiz çay oluyor benim için.
Bugün kardeşimden rica ettim yeni açılan Satürn'e gitti ve bana da bir makina araştıracak , belki de hafta sonu alırım .
Oysa yazacak , çpk şey var ve atlıyorum.
Emir büyüyor , her gün başka marifetler ortaya çıkıyor.Bunları yazarı diyorum sonra tarih geçiyor , unutuluyor ve gidiyor.

pappa faciası :
almayın arkadaşlar , buradan ayakkabı almayın....
aldıgımız ayakkabı ayağımızı vurup su toplatınca gıttık .adam tabanı çıkardı hazır taban taktı olmazsa gelın tekrar dedi.
olmadı tekrar gittik bu defa adam yok , kızlar var . Anlattım  durumu , olmazsa getir değiştireceğiz dediğini.KIz yok olmaz, ayakkabı burada kalacak, yok fabrıkaya gıdecek , şu olacak , bu olacak vb.o benim sakin eşim döndü kıza 'bir daha bu dükkana gelmiyorum , ayakkabıları da kargo yaparsınız' dedi ve çıktı dukkandan . Ben kaldım içerde . Anlatıyorum kız anlamak ıstemiyor ama aynı zamanda evet dogru boyle şeyler olabılıyor dıyor.Ki önceki gidişimizde adam bana ' evet bu tabanı kullanıyorduk ama bu sezon ayakkabıların tabanlarını değiştirdiler,artık hazır taban kullanılıyor,ben şimdi bunu takayım olmazsa değiştiririz ayakkabıyı diyor'buna rağmen kız bizi ayakkabısız yolladı dükkandan.

biz kaldıkmı ayakkabısız doğru boyner 'e aldık bir Adidas giydik.

Bir daha   PAPPA asla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder