25 Eylül 2013 Çarşamba

kayıp eşya için

resim alıntıdır


Dağınıklık mı dersiniz,unutkanlık mı?Yoksa vakit yetersizliği yüzünden mi bunlar?
Geçenlerde postacı bir çanta kullanırken yeter artık şunu bir değiştireyim dedim ve diğerini işyerime getirdim boşaltıp doldurma işini burada yaptım.İşte ne olduysa bundan sonra oldu.Şimdi değiştirdiğim çantamı bulamıyorum .Yok.Nereye koydum ,nerede bıraktım ?Yok.

KAyıp için bir büyüğümüzden bir dua öğrenmiştim bugün onu yapacağım.Aklınızda olsun ,bir şeyiniz kaybolursa sizde yapın.Ben daha önce faydalanmıştım.

''Ya camian nasli yevmin la raybe fiyh .İnnellahe la yuhlifül miy'ad .Ürdüd aleyye dalleti.''Amin.




3 yorum:

  1. Ins. bulursunuz cantanizi. Aslinda bu tarz dualari saga sola yazmak gerek kapiya disari cikarken okunacak dualari yazmak gibi.

    selametle

    YanıtlaSil
  2. evet aynen katılıyorum ,ben evıme de asarım dogru soyluyorsun , sevgılerımle

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler , cok dua ederım farkında olmadan ama kayıp esya ıste bu en can sıkıcı olanı..sevgılwer

    YanıtlaSil