26 Eylül 2013 Perşembe

ilk yardım ısı poşetleri , buddy











Merhabalar , bu cici buz poşetleri ne zamandır anlatmak istiyordum.
Bugün unnado'da görünce hemen yazayım , benim gibi  prensi,prensesi olanlar da hemen alsınlar dedim.




Alallı uzun zaman oldu.Ama iyiki aldım dedğim ürünlerden biridir.Hatta ben 5-6 adet aldım.Evde,yazlıkta,anneannede herkesin buzluğunda var.

Özellikle bebişler ayaklanmaya başladıklarında düşme,vurma,çarpma hadisesi bir hayli oluyor.Bizde de durum farksızdı. Ve her seferinde buddy koştu imdadımıza. Heleki kış mevsimindeyken kullanmamız gerektiğinde ağlıyordu.Şimdi artık herşeyi iyice anlamaya başladığı için işimiz biraz daha kolaylaştı.

Geçen akşam ben evde yokken Emir,koridorun halısında kaymış ve üst dudak darbe almış.O sırada ben geldim.Tabiki babamız buddy 'i dolaptan almış koymaya çalışıyordu.Emir biraz reddediyor,biraz koyuyor derken dedimki 'öp bakalım anneciğim buddy'i,  buddy seni özlemiş'.Emir öptü ,yok buddy öptü derken yarımsaat kadar bir buddy'i,bir ambulansı koyarak morarma ve şişmeyi engelledik.




7 yorum:

  1. gerçekten güzelmiş üye olmak gerek sanırım paylaşım için teşekkürler.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Aaa ne güzelmiş :)
    Emir e çok gecmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsunnn Emireee:)

    Çok ciciymiş ama bunlar yaaaa Çilercim:)

    YanıtlaSil
  4. SAĞOL CANIM SİZDE İYİSİNİZ İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun tatlım. Paylaşımın için teşekkürler. Yeni bloğuma bekliyorum ben de.

    YanıtlaSil
  6. Çok faydalı bir paylaşım olmus.Bu arada geçmiş olsun.Bloğunu takibe aldım bana da beklerim :)Mekan keşfi yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. süper fikir
    o esnada şekli dikkatlerini çeker ve biraz oyalanırlar hiç olmassa
    hiç ihtiyaç olmaz inşallah ama miniklerle bu pek mümkün olmuyor :)

    YanıtlaSil