6 Şubat 2015 Cuma

çocuklarda alerji , antialerjik halı,yastık,yorgan - 1 -

Çok kesin olmamakla birlikte geçmeyen, ara ara tekrarlayan öksürüğün sebebini doktorumuz artık alerjik olabileceğine bağlıyor.Çözümü de çevresel etkenleri düzenlemek ,ortadan kaldırmakla bulacağız umuyorum.

Bu işin de  başı  benim için halılar oldu.Emir'in odasında zaten İvi Halı'nın oyun halısı vardı.
Antialerjik olduğu için bunda sorun yoktu.



Sonra sıra yastık ve battaniyeye geldi.Battaniyeyi ortadan kaldırdık.Yerine Yataş'ın antialerjik yastık ve yorganını aldık.Biraz daha rahatladık.

dacron-hollofil-allerban-yorgan


Bununla beraber mutfaktaki halımızı değiştirdik. English Home 'da kaydırmaz kilimlerden aldım.


Bütün bu değişimlerin yanı sıra evi tozdan arındırmak ve  evde hijyen sağlamak çok önemli.

Elektrikli süpürgemi zaten değiştirip Hepa filtreli Toz torbasız almıştım .Hepa filtre çok önemliymiş , aldığını dışarı vermiyor.

Her gün olamasa da sık sık Emirin odasının tozunu alıyorum .

Çoraplara kadar diyebilirim , herşeyini ütülüyorum.

Dediğim gibi alerji olup olmadığı net olmasada zaten yaptığım şeyler bizim sağlımız içinde iyi şeyler.Tozu topağı arttıran ne varsa atın , emin olun çok rahatlayacaksınız.

Sağlıklı günler .

Çocuklar hasta olmasın .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder