18 Mart 2015 Çarşamba

PERDE SEÇİMİNDE YARDIMA İHTİYACIM VAR

Dekorasyon dergilerini karıştırmayı çok sevsemde , çok anlamıyorum dekorasyondan itiraf etmeliyim.Yeni taşınacağımız evimizin salonu için nasıl perde yaptıracağımı bilemiyorum.Evimiz birinci kat olacağı için , bu günlerde trend olan kruvaze perdeden içeri gözükür.İçerinin gözükmesini istemiyorum.Bunun altına zebra kullanarak hem içerinin görünmesini engelleyip hemde güneşlik sorununu çözüyorlar.Bu bir alternatif.

Klasik bir dekorasyonum olsun istemiyorum.Yalın ,kullanışlı bir yaşam alanı yaratmak amacım.
Yardımlarını bekliyorum.Sevgilerimle


Yukarıdaki resimde görülen model perdecinin bana önerdiği.


Perdeleri kullanacağım salon pencereleri:




4 yorum:

  1. Benim naçizane fikrim, eğer kruvaze perde kullanacaksanız size önerildiği gibi stor perde en uygun olanı. Veya pencereden sonra duvar devam ediyorsa panel perde de olabilir. Fakat daha yalın istiyorsanız daha sade modelleri tercih edin derim. Kolaylıklar :)

    YanıtlaSil
  2. çok tesekkur ederim , memnun oldum takibe aldım sizi

    YanıtlaSil
  3. Ben fransız camlarda kruvaze perde sevmiyorum. Benim salonumun camları da yere kadar. Ben sadece zebra perde yanına da japon fon yaptırdım. Salonda tül kullanmadım. Gayet hoş bir görünümü var. Tercih sizin.

    YanıtlaSil
  4. evet zaten bende fransız oldugu ıcın kruvazeye sıcak bakamıyorum , japon fon fikir oldu ,çok teşekkürler

    YanıtlaSil