2 Ekim 2013 Çarşamba

PARMAK BOYASI VE MAKARNA BOYAMA

Pazar günü babaannemizin bahçesindeyken bunu değerlendirelim dedik.Dünden başladı aslında Emir'in parmak boyası yapmak isteği .Boya , boya deyip durdu parmağını batırma işareti yaparak.Yanımızda olmadığı için ,gece gidip aldık.Neyseki eve gelene kadar arabada uyudu.Yoksa gecenin on birinde parmak boyası yapacaktık.
Sabah kalktık,kahvaltıyı yapar yapmaz başladı parmak boyasına.Sonra el baskısı yaptık.
Aklıma geldi.Hazır boyaya girişmişken makarna boyayıp kolye yapalım dedim .Ancak evde küçük yüzük makarna oldugu için makrnayı boyamakla kaldık.Emir çok mutlu oldu.Sonunda banyo yapmak kaçınılmazdı.Kollarına kadar boyanmıştı.






6 yorum:

  1. YERİM BEN O BARMAKLARIIIIII:))MAŞALLAHLAR SİZ GİBİ KUZULARA

    YanıtlaSil
  2. makarnadan ziyade eller üst baş boyanmış:))

    YanıtlaSil
  3. Ah çocuklar :) herşey istedikleri gibi olduğunda nasıl da mutlu oluyorlar. Bende oğlumla sabahlara kadar oturup çok boya yapmıştım :) resimlerinizi görünce o günleri nasıl da özlediğimi fark ettim :) takipteyim, bende beklerim bloğuma :) sevgiler
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Fırçayı ve makarnayı tutuştaki zerafete bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sen soyleyınce bende dıkkat ettım , gerçekten zarif tutmus oglum

      Sil
  5. Benimde oglumun encok sevdigi etkinliktir cok eglemis gozukuyo emir :)yeni bloguma destek verip abone olursan cok sevinirim:)

    YanıtlaSil